Nog 1 weekje... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tonja Visser - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje...

Door: Tonja

Blijf op de hoogte en volg Tonja

31 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Mensen, dit is hét moment om je aan-of af te melden op deze website want ik ga er weer stukjes op schrijven.
Precies over 1 week hoop ik namelijk weer in Zuid Afrika te zijn.
Dinsdagavond 6 november hoop ik te gaan vliegen en voor 1 Februari 2013 zien jullie me niet terug.
Aangezien mijn kennissenkring de afgelopen 2,5 jaar dat ik in NL was nogal veranderd is, is het tijd voor een update van de mailinglist. Help me even? Gewoon je emailadres op mijn site invullen om aan te geven of je uit de lijst verwijderd of juist toegevoegd wil worden. Je ontvangt dan elke keer dat ik iets schrijf een mailtje.
Wat ik ga doen? Geen idee, dat zie ik wel als ik daar ben :) In ieder geval gewoon daar zijn, iedereen weer zien en lekker bijkletsen met mn friends en de jongens waar ik gewerkt heb. En genieten van de zomer natuurlijk.
En degene die me kennen weten dat ik geen 'planner' ben want dat staat avontuur en spontane dingen in de weg. Dus als je denkt niet al te jaloers te worden; schrijf je gerust in als je op de hoogte gehouden wilt worden :)

  • 31 Oktober 2012 - 10:27

    Ingrid Cardol:

    Hoi lieverd, wil zeker op de hoogte gehouden worden door jou!
    Succes met al de voor bereidingen. xx

  • 31 Oktober 2012 - 10:43

    Pipa:

    Nou Tonja, mijn antwoord weet je vast zelf wel :).

  • 31 Oktober 2012 - 11:13

    Lida:

    Super dat je dit ga doen! Ik ga zeker al je verhalen lezen! XX

  • 31 Oktober 2012 - 12:31

    Jolien :

    Heee altje! Ik wil je zeker volgen! En neem een paar mooie liedjes mee!

  • 31 Oktober 2012 - 13:35

    Jozua&Jantina&Julia&Jesse&Joël:

    Lieve Tonja, goede reis en geniet ervan!We lezen hier je avonturen :) Liefs J5

  • 31 Oktober 2012 - 14:41

    Anjo:

    hey Tonja, vind het zeker leuk om je verhalen te lezen:)

  • 31 Oktober 2012 - 17:14

    Zmnako:

    Dag Tonja,

    Veel zegen in Zuid-Afrika.

  • 31 Oktober 2012 - 20:01

    Marieke:

    Hahaha, ik ga zeker wel jaloers worden als k al je verhalen lees;), maar daarom wil k ze nog wel lezen:D!! Ik zou ook zo weer terug willen;)!! Ga dr maar goed van genieten, heerlijk om alle mensen and friends daar weer te zien!! Doe de groetjes aan degene die me kennen;)!!

  • 01 November 2012 - 20:02

    Mama:

    En ook de minder leuke dingen he?

  • 01 November 2012 - 20:40

    Carlijn:

    Hee Tonja! Ik wil wel weten hoor wat jij daar in Zuid-Afrika gaat uitspoken.. ;-) Have fun en geniet ervan! En alvast een hele goede reis!

  • 05 November 2012 - 08:27

    Jan Van Jaarsveld:

    Wel, wel, wel. En jy laat weet ons nie eers nie. Skaam jou! :-)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonja

Welkom op mijn site! Hier vertel ik alles over mijn werk met straatjongens in Pretoria. Laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 04 Okt. 2006
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 58299

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 01 Februari 2013

Ik ga weer terug!!

13 Maart 2009 - 25 Mei 2010

Werken in Tshwane (Pretoria)

24 December 2007 - 26 Januari 2008

2de reis, vakantie

04 Oktober 2006 - 30 December 2006

Vakantie Zuid Afrika

Landen bezocht: