Veilig aangekomen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Tonja

Blijf op de hoogte en volg Tonja

07 November 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Het ' ik-ben-veilig-aangekomen-bericht' wat ik beloofd heb ;)
De reis viel wat tegen omdat ik niet kon slapen dus ik kwam helemaal gebroken aan. Dus hou het even kort.
Maar het is HEERLIJK om terug te zijn! Kan niet wachten om iedereen weer te zien.
Super leuk die reacties van jullie, ik ga jullie zeker up-to-date houden, hou je inbox in de gaten :)

• 07 November 2012 - 14:57

Arinda:

Tonieeeeee.., wat fijn dat je veilig bent aangekomen:) Neem je rust he!!!! Eerst eens een paar dagen bijkomen van de reis. Geniet van het weer/de natuur/de mensen en alles. liefsss!!!

• 07 November 2012 - 15:06

Lien:

haha ik wilde net als arina al een opmerking maken over de rust :) we houden ook zooooveel van jou he! :P
    fijn om te lezen dat je goed gearriveerd bent iig!

• 07 November 2012 - 16:07

De Tuimelaartjes:

Heerlijk dat je bent aangekomen. Hopelijk krijg je weer en dot met energie van de vrienden die je allemaal weer gaat zien! Een dikke knuffel van ons allemaal! x

• 09 November 2012 - 18:15

Gerda Keller:

Hoi Tonja,

Jouw wil ik een heerlijke tijd wensen op de plaats die je lief is!
    Veel zegen in het er zijn en ontdekken wat God je hierin biedt.
    Hart. groet Gerda