Back to South Africa - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Tonja Visser - WaarBenJij.nu Back to South Africa - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

Back to South Africa

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tonja

08 December 2007 | Nederland, Werkendam

Hallo iedereen,

waarschijnlijk verwacht niemand meer een bericht op deze site, maar ik heb nieuws :D

Als je intussen geen interesse meer hebt (tis ook al een jaar geleden) dan kun je je afmelden.

Voor degene die het wel leuk vinden om te volgen:
ik hoop van kerst tot eind januari terug naar Zuid Afrika te gaan!!
Hoogst waarschijnlijk kan ik op internet (ik weet nu ongeveer wat me te wachten staat en waar ik heen ga) dus ik ga mn best doen om via deze site jullie op de hoogte te houden.

Oké, de plannen... Dit keer aanzienlijk korter, maar ik heb nu natuurlijk een baan dus ben een beetje mn vrijheid kwijt.
Ook ga ik nu niet alleen maar met nog 2 vrouwen en 2 mannen waar ik de jongste van ben ;)
Wat als derde anders is, is dat ik nu wél weet waar ik heen ga, we hebben namelijk een strakke planning gemaakt om zoveel mogelijk te zien in zo'n kort mogelijke tijd.
Kan gebeuren dat we er iets van af wijken, het blijft Afrika... maar er staan gave dingen op. Duiken -in kooi naar beneden om grote witte haaien te aaien (ghehe, maak je geen zorgen), struisvogelrijden, Tafelberg te voet afdalen en nog veel meer maar is tuurlijk niet leuk als ik nu alles al verklap :P

Ik heb vandaag een nieuwe fotocamera voor mn verjaardag gehad dus hoop dat ik hem dit keer heel mee terug kan nemen :S

In grote lijnen:
1ste week (vanaf 5 januari) na het weekend naar de Kalahari woestijn in Namibië (met Etienne!), 2de week naar de Kaap (met Boemie (=Sanri) en Etly Bissett!) en 3de week Pretoria.

Ik heb geen zin om er hier over uit te wijden, maar ik zou december niet meer werken. Nu heb ik het voor elkaar gekregen om 2 weken eerder dan de rest te gaan. Dus i.p.v. 4 januari hoop ik de dag voor kerst te gaan (24dec) en bij Etienne en Trudie Maritz te verblijven. Even lekker bijkomen en genieten van de rust van de Vrystaat voordat de rest komt en we voornamelijk bezig zullen zijn.

Voor die laatste week heb ik met wat vrienden in Pretoria afgesproken, in hoeverre dat mogelijk is met Afrikaners maar dat moet ik maar loslaten. Ik verheug me er het meest op hun weer terug te zien. Ik ben nog druk bezig om te regelen dat ik na de kerst al naar Pretoria kan, maar we zullen zien hoe het loopt.

Ik heb er in ieder geval mega veel zin in!!!

Dus vind je het leuk om te volgen dan hoef je niks te doen en zie je vanzelf wel wanneer ik er een bericht op gezet heb, en anders heb je nog 2 weken de tijd om je hier af te melden ;)

Groetjes Tonja

  • 08 December 2007 - 21:17

    Willem En Martine:

    Maf

  • 11 December 2007 - 12:56

    Caroline:

    he nichie,
    Nou hele plannen, hoop dat je de reis zult krijgen die je hoopt! en je tot rust mag komen...
    liefs Caro

  • 24 December 2007 - 13:42

    Pien:

    Ha lieverd, goeie reis! Je gaat nu bijna vliegen als het goed is...

    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonja

Welkom op mijn site! Hier vertel ik alles over mijn werk met straatjongens in Pretoria. Laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 04 Okt. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 58409

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 01 Februari 2013

Ik ga weer terug!!

13 Maart 2009 - 25 Mei 2010

Werken in Tshwane (Pretoria)

24 December 2007 - 26 Januari 2008

2de reis, vakantie

04 Oktober 2006 - 30 December 2006

Vakantie Zuid Afrika

Landen bezocht: