Veilig aangekomen - Reisverslag uit Koppies, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Koppies, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tonja

25 December 2007 | Zuid-Afrika, Koppies

Hellow, hier is ek dan…

Even laten weten dat ik veilig ben aangekomen.
De 5,5 uur wachten op Londen vielen reue mee omdat ik gezelschap van een Nederlandse familie had, in totaal met 10 man dus afleiding genoeg. Ontmoette daar nog een leuk zuid afrikaans gezinnetje waar ik zeker langs moest komen als we in de Kaap zijn.
Die 13 uur vliegen waren erg lang aangezien ik maar een paar uurtjes licht geslapen heb, jammer. Maar zat naast een vriendelijke Afri-vrouw en ik verbaasde mezelf over mijn engels, ghehe.
Op Johannesburg moest ik ff wachten omdat ik tussen de meningte niemand zag die mij op kwam halen. Voelde wel ff gek. Zo, lange reis achter de rug en nu is er niemand. Maar al snel zag ik een zoon van Etienne en Trudie (waar ik nu ben) lopen met een bordje met mijn naam erop. Ik herkende hem van foto’s gelukkig. Toen nog 1,5 uur rijden waar ik de rest van dit prachtige gezin ontmoette. In totaal 2 zoons, 1 dochter met 2 kleinkinderen. Echt zulke mooie mensen!
Na een douche heerlijk gegeten en daarna heeft Etienne het ‘ kersverhaal’ verteld en werden de presentjes uitgedeeld. Ik kreeg een super mooie zelfgemaakte envelop waar geld in zat, de 2 jongens ook zodat we overmorgen naar de stad kunnen, leuk :D
Ik viel bijna om van de slaap dus ben ff gaan pitten en heb nu, een uur later, nog niemand gezien want moest eerst ff wakker worden (verstopte me in de grote tuin) Haha, het voelt alsof ik in mn winterslaap gestoord ben.
Het is super warm, tegen de 30 graden denk ik maar zo ontzettend heerlijk om hier weer terug te zijn! En ook al ken ik hun kinderen niet, ik voel me thuis…
Naja, weten jullie dat ik veilig ben en als er iets te vertellen valt horen jullie me,

Goede kerstdagen en alvast het allerbeste toegewenst voor in 2008!

Tonja

  • 26 December 2007 - 10:09

    Mam:

    Heerlijk dat je veilig bent aangekomen en dat er iemand was die je opwachtte. Raar idee dat jij het daar zo warm hebt, het vriest hier niet meer maar het is allesbehalve warm. Dag lieve schat, doe al die lieve mensen daar de groeten.

  • 27 December 2007 - 10:53

    Pien:

    Ha meid ben blij nu ik weet dat je veilig bent aangekomen daar. Fijn dat de reis goed ging, ook in Londen..
    Geniet van alles en we horen snel weer van je!

    Liefs

  • 27 December 2007 - 20:59

    Cornelis Schakel:

    Bedankt dat je schrijft! Kort maar duidelijk! super dat je het naar je zin hebt. geniet der van dank de Heere der voor dat je der bent. Gods nabijheid toegewenst doe voorzichtig met je zelf!

    In Christus verbonden, Cornelis

  • 29 December 2007 - 12:17

    Dieta:

    Hoi Tonja, gelukkig dat je veilig bent aangekomen. Veel plezier gewenst! Liefs

  • 31 December 2007 - 12:49

    Marianne:

    ha meissie leuke en mooie fotos's en ik hoop dat jij daar een hele fijne en rustige tijd zult hebben en geniet ervan.
    mvr gr Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonja

Welkom op mijn site! Hier vertel ik alles over mijn werk met straatjongens in Pretoria. Laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 04 Okt. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 58411

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 01 Februari 2013

Ik ga weer terug!!

13 Maart 2009 - 25 Mei 2010

Werken in Tshwane (Pretoria)

24 December 2007 - 26 Januari 2008

2de reis, vakantie

04 Oktober 2006 - 30 December 2006

Vakantie Zuid Afrika

Landen bezocht: