Welkom - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Tonja Visser - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tonja

04 Oktober 2006 | Nederland, Werkendam

Hello mensennnnn!!!

Zojuist heb ik een poging gedaan om op de laatste nipper (zo gaat dat altijd bij Tonja :D)nog een site aan te maken hier.

Ff voor de duidelijkheid: dit is voor het geval ik op internet kan ergens! Ik heb daar geen zekerheid over omdat ik nog niet echt weet waar ik terecht kan.

Maar ik verwacht van wel, dus vandaar deze onderneming. Er is nog niet veel op te zien, misschien heb ik daar tijd om em wat op te vrolijken.

Goed, hou em in de gaten en geef vooral reactie :D :D

Ik geef wel een geluidje als ik veilig aan ben gekomen!

Groetjes Tonja

  • 04 Oktober 2006 - 10:06

    Lenie:

    heej ton wanneeer vertrek je>???

  • 04 Oktober 2006 - 11:27

    Pien:

    Leuk idee! Goeie reis meid!! HVJ!!!!
    Kus

  • 04 Oktober 2006 - 12:00

    Caroline:

    he leuk, ga bijhouden;-) liefs caroline

  • 04 Oktober 2006 - 12:34

    Jacomien:

    Heej meissie! Ik wilde je nog een mailtje sturen voordat je wegging, mar ik ben het helemaal vergeten :$ dus vandaar nu ff een berichtje hier...
    Hoe istie verder met je? Met mij gaat alles goed!!! Zaterdag ging het wel ff wat minder, maja... je kan nie alles hebben eej :P

    Heej meid, ik wens je nog een hele goede reis en een superfijne tijd daar!!!

    Liefs en een dikke kus en natuurlijk een drukkie :P haha! Jacomien

  • 04 Oktober 2006 - 14:53

    Lindaaaah!!!:

    Tonnn.... je bent geweldig!!! Kzat al zwaar te baluh dat k helemaal niets meer van me heb laten horen voor je vertrek... en voila... komt ze weer met de oplossing hoor!!! Ik ga ckers op je feessie komen!!! Zet et gelijk in de agenda!! Ik wens je een onwijs goeide reis & heel veel plezier!! Geniet ervan! Je hebt het verdient!!! Liefs Lin

  • 04 Oktober 2006 - 15:53

    NeefP:

    YoYo... veel plezier en laat je niet gek maken he, tussen die imboorlingen daar :P Ajutoo

  • 04 Oktober 2006 - 15:57

    Mark:

    Ha Tonja, je weet dat op deze site ook een fotoboek staat he :P

    Goeie tijd daar, je hebt het inderdaad wel verdiend ;)

  • 04 Oktober 2006 - 16:39

    Dieta:

    Hoi Tonja!

    Goeie reis enne veel succes alvast daar!

    Kuzz

  • 05 Oktober 2006 - 07:52

    Lien:

    en nou is tonja weeegg :(

  • 05 Oktober 2006 - 08:15

    Willem En Martine:

    He lieverd,
    Als het goed is ben je nu aangekomen in het land van je dromen. Hopelijk is alles goed gegaan.
    Doe ze daar allemaal de groeten en een hele goeie tijd daar, liefs Willem en Martine

  • 05 Oktober 2006 - 09:26

    Suzanne:

    Je bent al weg, ik hoop dat je een goede reis heb/ of heb gehad. Ik wens je veel suc6 en een fijne tijd. Ik hou dit in de gaten. liefs

  • 05 Oktober 2006 - 12:28

    Hettie:

    Tòòònjaaah!! Weet je dat ik je nu hééél lang niet ga zien!! Tot volgend jaar juli ofzo...:( Maarreh, wel goeie site dit, om logboek bij te houden, ga ik ook maar is naar kijken. Heej, goeie reis daar en als je nog bekenden tegenkomt, doe ze de groeten!:D

    Ps: Ik zou nog een boek van je lezen, hoe moet dat nou? ;)

  • 05 Oktober 2006 - 13:57

    Arnoud:

    He Ton,
    Fijne reis gehad?
    Khoop't voor je
    Kwens je nog een hele fijn tijd groeten Arnoud.

  • 05 Oktober 2006 - 14:07

    Ger:

    Hey pop!
    Khad vlak voor je vertrek nog gebeld!
    Goeie reis gehad! Luchtziek?
    Thanx Tonna, voor alles.
    Kus

  • 05 Oktober 2006 - 16:20

    Marit:

    Hej Tonja..
    Super zo'n site.. kan ik je beetje in de gaten houden:-)
    goede reis gehad?
    Liefs Marit

  • 05 Oktober 2006 - 17:33

    Ma:

    Lieve meid, geweldig dat je ons kon zien vanuit je zesde raampje.En hoe dat vliegtuig daar weg vloog met jou erin, recht op de wolken af, geweldig...

  • 05 Oktober 2006 - 20:06

    Appel:

    Hey, tonja

    echt goed idee, dit is echt leuk.
    ook heel leuk om elkaars verhaaltjes te lezen :)

    geniet ervan,

  • 05 Oktober 2006 - 20:08

    Cornelis Schakel:

    Hey Tonja

    Wat geweldig dat je de site hebt aangemaakt echt super van je. En ok al kan je niet vaak op computer geef niet hoor! Kan me goed voorstelle want ik ben ok niet zo typerig. Ben je dit idee gekomen via Wilma?

  • 05 Oktober 2006 - 20:09

    Cornelis:

    Ik wens je Gods zegen met alles!! Dat je nog dichter bij Hem zal leven das mooiste wat er is!! Ik hoop ok "regelmatig" te kijken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Vakantie Zuid Afrika

3 maanden vakantie, in mn uppie :)

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2007

Back in ons kikkerland

28 December 2006

Vakantie Keurboomstrand

08 December 2006

Verjaarsdag

04 December 2006

Auto-ongeluk in wildpark

28 November 2006

10 dagen Koppies
Tonja

Welkom op mijn site! Hier vertel ik alles over mijn werk met straatjongens in Pretoria. Laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 04 Okt. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 58393

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 01 Februari 2013

Ik ga weer terug!!

13 Maart 2009 - 25 Mei 2010

Werken in Tshwane (Pretoria)

24 December 2007 - 26 Januari 2008

2de reis, vakantie

04 Oktober 2006 - 30 December 2006

Vakantie Zuid Afrika

Landen bezocht: