eerste naweek in een droomhuis! - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu eerste naweek in een droomhuis! - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

eerste naweek in een droomhuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tonja

09 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Middelburg

Hey, wat ontzettend gaaf om al die berichties te lezen, echt heerlijk. Volgens Dottie 'kosbaar'. ;)

Misschien weten jullie dat ik nog een tijdje bij twee meisjes door zou brengen. Deze fam. is goed bevriend met de fam.waar ik nu bij ben. Afgelopen weekend zijn we daar geweest. Van vrijdagavond tot zondagaaf. Het was echt super!!

Ze wonen daar in zo'n enorm landhuis, echt ongelooflijk. Met een super grote tuin met allerlei hoekjes, vijvertjes, de mooiste bloemen, planten en bomen. Vooral die palmbomen vink zo mooi.
Het was echt heerlijk, de mensen waren zo vriendelijk! Ze vinden het heel tof als ik van 16 december tot wanneer ik wil met hun mee ga op vakantie naar de Kaap. Echt gaaf want daar is het onzettend mooi. En ze verheugen zich erg op 8 dec. Dan ben ik jarig en ze zijn dol op party's. Haha, heb ik f mazzel!
Toen we vrijdagaaf aankwamen waren ze net een bruiloft aan het houden in de tuin.
Tis echt een plaatje. Ik zal proberen een keer foto's te plaatsen.
Weet je wat het probleem is, ik zit hier op kantoor, op de computer van Francois die het eigenlijk heel druk heeft dus ik heb weinig tijd om te schrijven.
Laat jullie ff weten dat ik het geweldig heb hier, de zon schijnt volop. Moet alleen wennen aan de taal want ik wordt om de haverklap voor de gek gehouden. Maar ik heb gezegd 'as ek die taal beheers vat ek julle almal terug'
Ga k doen ok haha!
Maar goed, ik heb geen idee wanneer ik weer op internet kan, ik werk hier beetje op kantoor, het is heerlijk om hun hier te helpen om dat ze het zo druk hebben.
Donderdag lekker paardrijden :D
Jullie horen nog van me,
veel liefs,Tonja

Ps het eten valt reuze mee, tis lekker!
Alleen de thee is TE sterk en ze vinden het echt raar dat ik geen melk en suiker in mn thee drink, haha.
Maar ik maak tegenwoordig mn eigen thee, heb gezegd dat hun het niet kunnen, (grinnik) dus vanaf nu drink ik lekkere thee.

  • 09 Oktober 2006 - 09:23

    Marieke B.:

    Heey ton,

    Wat gaaf om het allemaal zo te horen en ook vooral dat je het zo naar je zin heb...!!!
    Meissie Gods zegen

    Liefs

  • 09 Oktober 2006 - 10:40

    Willem En Martine:

    Hé dottige dot!Ik bedoel jou hoor Tonja, haha!Maar je mag wel Dottie een drukkie geven!!!
    Mens als ik het allemaal zo lees dan kriebelt het wel erg... maar ja wie weet...

    Geniet ervan!Heel veel liefs

  • 09 Oktober 2006 - 13:48

    Lien:

    het kriebelt inderdáád...

    ;)

  • 09 Oktober 2006 - 14:09

    Pien:

    meid, goed om te horen dat je veilig daar bent! en wat leuk om te lezen hoe het daar is. lijkt me mooi om wat foto's van daar te zien, kun je die hier ook opzetten? geniet van alles lief, tot snel!

    liefs

  • 09 Oktober 2006 - 18:53

    Cornelis Schakel:

    Heeey Tonja
    Dankie voor je prachtige verhaal! Wat is je adres?? Dan sturen we je een kaart op 8 december!! Geniet maar lekker van Gods schepping!
    vind mooie om jou verhallen te lezen! Blije dankie

  • 09 Oktober 2006 - 20:35

    Corine:

    he meis!!
    ben blij da je het zo goed naar je zin heb! gelukkig is het eten te eten want da kan je wel gebruiken.
    hoop snel foto's te zien! we denken aan je!!!!
    kuzz

  • 10 Oktober 2006 - 09:49

    Ma:

    Dag meid, wat ben je toch superslim beziggeweest: op de valreep, nog in je pyama, je koffer nog niet klaar, nog een paar uur voor vertrek deze site geopend. Nu zie ik pas hoe leuk dat voor jou en ons is. Goed dat je het gedaan hebt. Goed idee van Cornelis: geef ons even je adres.
    Doe Dottie, Francois en Leone de groeten. Hebben ze al een kadootje gehad? Goed van je dat je hem helpt bij zijn drukke werk.
    Dag hoor, geniet ervan.
    Mams.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Middelburg

Vakantie Zuid Afrika

3 maanden vakantie, in mn uppie :)

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2007

Back in ons kikkerland

28 December 2006

Vakantie Keurboomstrand

08 December 2006

Verjaarsdag

04 December 2006

Auto-ongeluk in wildpark

28 November 2006

10 dagen Koppies
Tonja

Welkom op mijn site! Hier vertel ik alles over mijn werk met straatjongens in Pretoria. Laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 04 Okt. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 58396

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 01 Februari 2013

Ik ga weer terug!!

13 Maart 2009 - 25 Mei 2010

Werken in Tshwane (Pretoria)

24 December 2007 - 26 Januari 2008

2de reis, vakantie

04 Oktober 2006 - 30 December 2006

Vakantie Zuid Afrika

Landen bezocht: