Oef, mn eerste dip, hopelijk ook de laatste;) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu Oef, mn eerste dip, hopelijk ook de laatste;) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Tonja Visser - WaarBenJij.nu

Oef, mn eerste dip, hopelijk ook de laatste;)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tonja

11 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hello hello!

Wat een heerlijke titel, vind je ook niet?
Ik dacht, ik ga jullie heus niet alleen de leuke dingen vertellen hoor, haha.
Twas gister echt een beetje...minder leuk zeg mar.
Ik werd wakker en was hardstikke moe, gek he. Maar goed, ik met Dottie mee naar kantoor want zou adressen in de comp zetten waar ik hun enorm mee zou helpen. Maar kwas eigenlijk bekaf.
Beetje jammer, want dat was juist mijn zwakke punt waar ik laatste tijd aan ontdekt was: voor andere klar willen staan maar dan over je eigen grenzen gaan.
Zou je toch wel denken dat ik er van geleerd heb, maar helaas.
Goed, op kantoor aangekomen plofte ik op n buro neer en opeens zag Dot hoe moe ik was. Ze vond het heeeeeel erg dat ze het niet eerder had gezien, maja, ze was ook zo druk voor we weggingen. Neem haar niks kwalijk, mn eige verantwoordelijkheid toch!
Maar goed, met het nodige commentaar van vriend Alwyn en nog een vrouwtje die op kantoor zat, zat ik binnen 5 minuten weer terug in de auto. Ahum, lekkere start.
Daar ff lekker in de stortbak geweest (zo leuk, das de douche) en toen op mn bed wat ligge leze. Hebbie dat ook wellis dat je eigenlijk helemaal uitgeput ben en je bijna moet huilen als mensen te lief doen maar je geen reden hebt en totaal niet verdrietig ben ofzo. Snaaks! Heb echt geen heimwee ofzo, maja...
Toen Leone met streepje op de e :D uit school kwam ging ze lekker drinken en eten voor me halen, kreeg ik haar CD-speler en een paar mooie CD's. Echt heel erg lief. Kheb de hele dag niks gedaan. Knapte dr van op :D Na het eten op de gitaar van Dottie gespeeld. Leone leren stemmen en uit mn hoofd wat probere te zingen. Echt heel erg jammer dat k mn OPW.accoordenboek niet bij me heb!! Ga ff wat verzinnen, want Arjan Baan komt bijna hierheen.... denkdenkdenk... Lien, kun jij em niet aan Arjan geven ofzo? Of via Cor????
Naja, lekker vroeg gaan slapen en zit nu weer op kantoor. De hele ochtend adressen in zitten voeren. Ben blij dak mn bril heb want heb nu totaal geen hoofdpijn.
Cornelis, jij met je blije dankie! Hahaha, ik las de reacties en schoot zo hard in de lach dat Francois gelijk naar me toe kwam "wat lag jy?" hihi.
Ja, ma...ik ben nog zo dom nie he?

Maar jullie hier mn (mn!) adres:
Tonja Carr (haha, wat een lol hier in mn eentje)
Postbus 27130
Sunnyside
0132
RSA (das zeker van South Africa ofzo?)

Pien, genieten van da boekie van je, heb er elke dag in geschreven en das heel wat want ik ben absoluut geen consequent dagboekschrijver!
Pieter, wat een heerlijk boekje heb je me gegeven!!!! Thnx!!!

Oja, ennehhhh... heel misschien gaan we het weekend naar Kaapstad! Moete nog ff kijke hoe en wat met het boeken, maar denk dat het wel doorgaat. Francois moet daar spreken, ben ontzettend benieuwd, want denk dat dat nog het mooiste gedeelte van ZAfrika is...

Nou...tgebeurd niet vaak, maar ik ben gewoon uitgepraat nu joh :P

Wanneer ik kan schrijf ik weer een stukkie, thnx voor de reacties, blijft leuk!!!!

Ps, die titel was voor gisteren hoor, maak je geen zorgen want kheb ales onder controle, gnagna

Veel liefs,onee om het op zn afrikaans te doen:
baie liefde
Tonja

oja! ik ga proberen als ik bij Alwyn op kantoor ben om daar foto's te plaatsen. Hij heeft beloofd me een keer te komen halen, hij zet ook mijn foto's op CDrom zodat ik overnieuw op mn camera kan beginnen. Zal daar kijken of het lukt, het is hier te druk voor en internet doet n bietjie snaaks...

Bye bye

  • 11 Oktober 2006 - 12:56

    Willem En Martine:

    Nou laat je maar lekker vertroetelen hoor!
    Das toch geweldig joh!Dat heb je wel verdiend.
    We horen wel weer van je en waag het nou niet om over 3 maanden moe thuis te komen he?!
    Hééél veel liefs

  • 11 Oktober 2006 - 15:29

    Mam:

    O, die grenzen toch, wat hebben we het daar toch maar moeilijk mee. Ik ontroer ervan als ik lees hoe goed ze voor je zorgen. Dag hele lieve schat van ons.

  • 11 Oktober 2006 - 18:28

    Cornelis:

    Heeey Tonja
    Blije dankie voor bemoediging.
    Ik dacht dat je op vakantie ging. Althans as ik op vakantie ga werk ik niet. Maar jij moet ok hard arbeide voor de kost. Super en wat is God goed voor je dat er goed voor je gezorgd word!! Echt super da je niks te kort komt. Enja dat herken ik klaar staan voor andere en zelf lichaamlijk nie aan kunne. Gods zege met ALLES!

  • 12 Oktober 2006 - 10:42

    Mariek:

    Heeeeeeeeey Ton!!!!!!
    Super dat ze zo goed voor je zorgen daar! Geniet dr van en neem het er van!!!!! Rust lekker uit!!!! Doeggggies!!!

  • 12 Oktober 2006 - 10:51

    Mariek:

    He ton! Nog berichtje dr achter aan, (by the way, als k mariek schrijf is et berichtje van stokkie:-D)
    K zat net ff al je verslagen te lezen, k had echt e neiging om gelijk reis te boeken en lekker naar afrika te gaan, maar dat gaat niet lukken, nog even geduld, in juni ga ik!!!
    Meis geniet dr van en Gods Zegen!!!!!
    Dikke knuffel

  • 12 Oktober 2006 - 12:00

    Pien:

    hey meissie, hoe ist daar? je treft het wel met die mensen zeg! ik denk dat jij helemaal bij gaat komen daar. gisteren was ik even bij je ma en kreeg prachtige rozen mee uit je rozenstruik. dus ik denk plankgas aan je, de hele dag door. nou kerel, hou je haaks daar en ik hoor snel van je!
    kusss

  • 12 Oktober 2006 - 18:56

    Mariek:

    Truste Ton

  • 12 Oktober 2006 - 18:57

    Pien:

    Truste Ton

  • 12 Oktober 2006 - 18:57

    Cornelis:

    Truste Ton

  • 12 Oktober 2006 - 18:57

    Man:

    Truste Ton

  • 12 Oktober 2006 - 18:58

    Willem En Martine:

    Truste Ton

  • 12 Oktober 2006 - 18:58

    Pap:

    Slaap lekker kerel!

  • 13 Oktober 2006 - 07:48

    Papa:

    Ha meid! Zeg waar zitten jullie nou eigenlijk echt? Toch niet in die postbus hoop ik? Ik wou nl. omdat die foto's zo lang op zich laten wachten...met Google Earth eens een kijkje nemen in jouw directe omgeving, maar met alleen een postbus lukt dat niet. Bedankt alvast. En wij zien natuurlijk heel erg uit naar je foto's he.

  • 13 Oktober 2006 - 20:57

    Mam:

    Truste Tonna

  • 16 Februari 2014 - 20:04

    Sterre:

    Leuk voor je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Vakantie Zuid Afrika

3 maanden vakantie, in mn uppie :)

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2007

Back in ons kikkerland

28 December 2006

Vakantie Keurboomstrand

08 December 2006

Verjaarsdag

04 December 2006

Auto-ongeluk in wildpark

28 November 2006

10 dagen Koppies
Tonja

Welkom op mijn site! Hier vertel ik alles over mijn werk met straatjongens in Pretoria. Laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 04 Okt. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 58397

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 01 Februari 2013

Ik ga weer terug!!

13 Maart 2009 - 25 Mei 2010

Werken in Tshwane (Pretoria)

24 December 2007 - 26 Januari 2008

2de reis, vakantie

04 Oktober 2006 - 30 December 2006

Vakantie Zuid Afrika

Landen bezocht: